Hasznos információk
Javaslataink készülék leadása előtt
Távolítsa el a készülékről a védő tokot vagy fóliát
Készítsen biztonsági mentést adatairól (Ezt a szolgáltatást a készülék leadása során is kérheti)
Kapcsolja ki a készülék keresés funkciót majd jelentkezzen ki az iCloud fiókból
Kapcsolja ki a telefon biztonsági beállításait (feloldó kód, jelszó, ujjlenyomat-zár, stb.)
Szolgáltatások
Diagnosztika, illetve javítás garanciális és garancián túli készülékekre
Szoftverek telepítése és frissítése
Memória bővítés Mac gépek esetén
Biztonsági mentések készítése és visszaállítása*
Javíthatatlan készülékek cseréje*
Segítségnyújtás Apple termékek és kiegészítők vásárlásánál
* A Cordon Electronics Kft. nem vállal semmilyen jogi felelősséget a személyes adatok elvesztéséért. Javasoljuk, hogy a készülék leadása előtt, készítsen biztonsági mentést adatairól! Jótállási időszakon belül, a Cordon Electronics Kft. jogosult a készülékek átvételére, függetlenül attól, hogy külföldön vagy belföldön, illetve mobiltelefon szolgáltatónál vagy más üzletben történt a készülék megvásárlása.
Javítás
Szervizünk az Apple hivatalos szervize, minden Apple vagy Beats készülékkel felkereshetsz minket, ami a mi régiónkba hivatalosan forgalomba lett hozva.
A javítás időtartama átlagosan 3-5 munkanap, amennyiben a helyszínen tudjuk javítani a készüléked. A gyártó bizonyos javításokat az európai javítóközpontjában szervizel illetve véletlenszerűen bármelyik javításra leadott készüléket bekérhet a javítóközpontba. Ezen javítások átfutási ideje valamivel hosszabb a megszokottnál.
A javítás, csak és kizárólag eredeti Apple alkatrészek felhasználásával történik.
Hozott alkatrészek beépítését, szétszedett készülék összerakását nem vállaljuk, ez alól csak Mac gépek esetében az SSD, HDD és a memória képez kivételt.
Ingyenes AppleCare telefonos terméktámogatás
Az Apple készülékekhez a vásárlás helyétől függetlenül 90 napos ingyenes telefonos terméktámogatás jár a használat közben felmerülő kérdésekkel kapcsolatban a legtöbb hálózatból ingyenesen hívható +36 80 983 435 telefonszámon. Az ingyenes támogatás igénybevételéhez készítse elő a készüléke szériaszámát.
A szériaszámot iPhone és iPad esetében a Beállítások/Általános/Info alatt, míg Mac-en az Alma menü/Mac névjegye alatt találja meg.
Kapcsolatfelvétel az Apple-el: http://www.apple.com/hu/contact/
Apple Support elérhetősége: https://support.apple.com/hu-hu/HT201232